ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

      (Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και στο πλαίσιο της ενίσχυσης των συνδυασμένων μεταφορών, ο ΟΑΣΑ προχωρά από το Σάββατο 23 Ιουλίου 2011 σε τροποποιήσεις στο δίκτυο λεωφορείων της Αθήνας…). Με ανακοινώσεις τέτοιου τύπου προσπαθούν να λύσουν το συγκοινωνιακό. τί παγίδες κρύβουν όμως αυτές κανείς δεν ξέρει. Στο όνομα του ορθολογισμού – της εξυγίανσης και της σωστής ανακατανομής του συγκοινωνιακού έργου γίνονται τα σοβαρότερα ανομήματα. Ψεύδονται ασύστολα όταν χωρίς προγραμματισμό και μελέτη κόβουν γραμμές.Έχουν παρακολουθήσει οι φωστήρες της γνώσης πώς αναπτύσετε το εργατικό δυναμικό  μιας περιοχής; Π.χ.  τα δυτικά προάστια έχουν τρεις εργασιακούς άξονες  1ος : Προς Πειραιά (τα εργοστάσια  -Γιούλα- Πίτσος-Κεράνης κ,άλ. ) έως και τον Πειραιά  είναι ο πρωτογενής στόχος  2ος: Ιερά οδός έως και την Σπύρου Πάτση και 3ος: Προς της φάμπρικες του Θριάσιο Πεδίου. Τι κάνουν σήμερα οι κύριοι του ΟΑΣΑ και της ΟΣΥ κόβουν όλες της λεωφορειακές γραμμές   προς  Πειραιά και Ιερά οδός  και προς το Θριάσιο που τα πιο πολλά εργοστάσια χρησιμοποιούν τουριστικά λεωφορεία  λένε ότι θα ενισχύσουν το δίκτυο, πάλι ψεύδονται.
  Εάν δούμε τα περσινά δρομολόγια του αντίστοιχου προγράμματος (Θερινό 2) με το φετινό  καταλαβαίνουμε με ότι μας δουλεύουν.   Από πότε τα τέταρτα τα περσινά είναι χειρότερα από τα μισάωρα τα φετινά δεν μπορώ να το καταλάβω.Από πότε η μείωση κατά 25% του συγκοινωνιακού έργου είναι βελτίωση στην παροχή υπηρεσιών δεν το καταλαβαίνουμε.  Εάν θέλουν να συνεισφέρουμε στην ποιότητα ζωής  του λεκανοπεδίου θα πρέπει να καθίσουν σοβαρά μαζί με τους εργαζόμενους  που κατά καιρούς έχουν καταθέσει προτάσεις αλλά και την τοπική αυτοδιοίκηση να κάνουν πραγματικές παρεμβάσεις στο σύστημα  έτσι ώστε και αξιόπιστο να είναι και λειτουργικό και να μην γίνονται τα λεωφορεία ο δυνάστης των εργαζομένων  Θα πρέπει να φέρουμε τον κόσμο στα Μ.Μ.Μ.και όχι να τον αποτρέπουμε εκτός αν υπάρχει σχεδιασμός (που πολύ ακούγετε ) για προσπάθεια απαξίωσης  των αστικών συγκοινωνιών και χάρισμα σε ημετέρους με δρομολόγια φιλέτα και λίγο προσωπικό.H συγκοινωνία όμως ‘εχει πολύπλευρους στόχους – Στην ποιότητα ζωής – το Περιβάλλον  και την κοινωνική πολιτική. ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο η συγκοινωνία δεν είναι ΙΔΙΩΤΙΚΗ και σε πολλά κράτη  η εργοδοσία και τα εργοστάσια συμμετέχουν στο κόστος λειτουργίας για να παραμένει χαμηλό το κόμιστρο και να ενισχείεται ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ χαρακτήρας τους
Advertisements