Βαγγέλης Ντηνιακός: «Οι Χαϊδαριώτες δεν είναι επιβάτες δεύτερης κατηγορίας»

Με συγκεκριμένες προτάσεις η δημοτική παράταξη «Χαϊδάρι ξανά»

για την συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Δήμου μας

811

Να μην αντιμετωπίζονται οι δημότες του Χαϊδαρίου σαν επιβάτες «δεύτερης κατηγορίας» και να δοθεί άμεσα τέλος στην ταλαιπωρία που υφίστανται καθημερινά όσοι χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ζήτησε ο Βαγγέλης Ντηνιακός. Τα προβλήματα των λεωφορειακών γραμμών του Χαϊδαρίου συζητήθηκαν σε ανοιχτό διάλογο με εκπροσώπους του ΟΑΣΑ που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 2 Ιουνίου στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου. Ο Βαγγέλης Ντηνιακός και μέλη της παράταξης «Χαϊδάρι ξανά» κατέθεσαν συγκεκριμένες προτάσεις προκειμένου το Χαϊδάρι να αποκτήσει ολοκληρωμένη σύνδεση με τους όμορους σταθμούς του Μετρό, το κέντρο της Αθήνας και τον Πειραιά και η εξυπηρέτηση των επιβατών να γίνεται σύντομα και λειτουργικά από και προς όλες τις γειτονιές της περιοχής μας.

Έντονη κριτική στην κεντρική εξουσία και στους εκπροσώπους της, και ιδιαίτερα σε όσους εκλέγονται στη Β’ Αθηνών, άσκησε ο Βαγγέλης Ντηνιακός, στην αρχή της τοποθέτησής του, αποδίδοντάς τους μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την ταλαιπωρία που υφίστανται καθημερινά οι συνδημότες μας.

«Υπουργοί και βουλευτές, από όλα τα κόμματα, που εκλέγονται στην περιοχή μας δεδομένου ότι την επισκέπτονται μόνο αποσπασματικά δε βιώνουν αλλά και δεν μπορούν ν’ αντιληφθούν τα προβλήματα και τις καθυστερήσεις που αντιμετωπίζουν εκατοντάδες συμπολίτες μας καθημερινά. Η ποιότητα των συγκοινωνιών στη δυτική Αθήνα είναι σαφώς κατώτερη από εκείνη των βορείων και νοτίων προαστίων. Οι πολίτες της όμως δεν είναι επιβάτες δεύτερης κατηγορίας και θα διεκδικήσουμε να μην αντιμετωπίζονται ως τέτοιοι» τόνισε χαρακτηριστικά.

Συμπλήρωσε δε πως τα τελευταία χρόνια η κατάσταση γίνεται όλο και χειρότερη και μεγάλο μερίδιο ευθύνης σε αυτό έχει επίσης και η προηγούμενη δημοτική αρχή η οποία δεν αντέδρασε, δεν πάλεψε και δεν αγωνίστηκε ενάντια στην υποβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών που εξυπηρετούν την πόλη μας.

Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Χαϊδάρι ξανά» αναφέρθηκε στη συνέχεια στα ειδικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι Χαϊδαριώτες, που μετακινούνται με το αστικό λεωφορείο και το Μετρό, και που αφορούν κυρίως σε:

  • Μεγάλες καθυστερήσεις των δρομολογίων στις γραμμές 811 και 803.
  • Μη σύνδεση των περιοχών της πόλης μας μεταξύ τους αλλά και με το Αττικό νοσοκομείο.
  • Μη εύκολη πρόσβαση στις δημόσιες υπηρεσίες (ΙΚΑ, Εφορία) που έχουν μεταφερθεί στο Αιγάλεω.
  • Μη απευθείας σύνδεση με αστική γραμμή με το κέντρο της Αθήνας (καθώς υπάρχουν και ειδικές ομάδες πολιτών που δε χρησιμοποιούν το Μετρό).
  • Ελλιπής λειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας.

Προβλήματα με τα οποία οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης «Χαϊδάρι ξανά» δεν ήρθαν «αντιμέτωποι» για πρώτη φορά καθώς γίνονται μονίμως αποδέκτες παραπόνων των συνδημοτών μας και ήδη, από τον περασμένο Φεβρουάριο, με ερώτησή τους έχουν φέρει το ζήτημα προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο.

Συγκεκριμένες προτάσεις για την αναβάθμιση των λεωφορειακών γραμμών

Σε ό,τι αφορά στις προτάσεις που κατέθεσαν προς συζήτηση οι εκπρόσωποι του ΟΑΣΑ για συγχωνεύσεις, μετεπιβιβάσεις ή και κατάργηση γραμμών ο Βαγγέλης Ντηνιακός σημείωσε την αντίθεσή του καθώς όχι μόνο δε θα λύσουν προβλήματα αλλά θα δημιουργήσουν και νέα.

Όπως, για παράδειγμα, η πρόσθετη ταλαιπωρία των επιβατών της γραμμής 803 από τις μετεπιβιβάσεις (σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ η γραμμή δεν θα τερματίζει στον Πειραιά αλλά στη Νίκαια) αλλά και η πρόσθετη οικονομική τους επιβάρυνση αφού είναι πολύ πιθανό να ξεπερνιέται ο χρόνος των 70 λεπτών ισχύος του εισιτηρίου.

Ο Βαγγέλης Ντηνιακός ζήτησε την αναβάθμιση των παρεχόμενων από τον ΟΑΣΑ υπηρεσιών προς του δημότες του Χαϊδαρίου με την υλοποίηση και εφαρμογή συγκεκριμένων προτάσεων όπως:

  • Καμία περικοπή αλλά αντίθετα πύκνωση των δρομολογίων σε όλες τις γραμμές που εξυπηρετούν την πόλη μας.
  • Απευθείας σύνδεση του Χαϊδαρίου με Αθήνα και Πειραιά.
  • Δημιουργία κυκλικής γραμμής που θα συνδέει τις περιοχές του Χαϊδαρίου μεταξύ τους και θα καταλήγει στους σταθμού του Μετρό σε Αγία Μαρίνα και Ανθούπολη.

 

803

Εξειδικευμένες προτάσεις για την εξυπηρέτηση όλων των δημοτών

Ο Κώστας Λινάρδος, τέως σταθμάρχης και προϊστάμενος των αστικών συγκοινωνιών, μέλος της παράταξης «Χαϊδάρι ξανά», παρουσίασε εξειδικευμένες προτάσεις.

Μεταξύ άλλων ο Κ. Λινάρδος είπε πως «το Χαϊδάρι σαν συγκοινωνιακός κόμβος θα έπρεπε να έχει υποδειγματική συγκοινωνία. Από το Χαϊδάρι διέρχονται εννέα λεωφορειακές γραμμές: Α15 – Β15 – 811 – 803 – 866 – 876 – Α16 – 731 – 892 – 750. Αν εξαιρέσουμε τις δύο τελευταίες, που είναι διαδημοτικές, οι υπόλοιπες με ορθολογικό προγραμματισμό θα μπορούσαν να εξυπηρετούν τούς κατοίκους της περιοχής μας άριστα» για να καταθέσει στη συνέχεια συγκεκριμένες προτάσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδημοτών μας:

  • Το Α15 και το Β15 να λειτουργούν ως έχουν.
  • Το Α16 (Ελευσίνα – σταθμός Εσταυρωμένου) μαζί με το 866 (Ασπρόπυργος – σταθμός Αγίας Μαρίνας) να διέρχονται από την Ιερά Οδό με προγραμματισμό του ενός 15λέπτου το ένα από το άλλο.
  • Το 876, που διέρχεται από τη Στρατάρχου Καραϊσκάκη, να κατεβαίνει έως την πλατεία Εσταυρωμένου έτσι ώστε να εξυπηρετούνται και οι επιβάτες που θέλουν να μετακινηθούν προς τις δημόσιες υπηρεσίες που έχουν απομακρυνθεί από το Χαϊδάρι.
  • Το 811 βγαίνοντας από την Κορυτσάς να συνεχίζει ευθεία απέναντι στην οδό Σαλαμίνος – δεξιά στην οδό Κυπαρισσίας -δεξιά στην οδό Αγίας Μαρίνας – στάση απέναντι από την είσοδο του Μετρό για αποβίβαση και επιβίβαση – δεξιά Ιερά Οδός και αριστερά στην οδό Έβρου και συνέχεια ως είχε η κλασική διαδρομή.
  • Το 803 να παραμείνει ως έχει διότι θεωρούμε αντισυγκοινωνιακό το μέτρο της μετεπιβίβασης και το κόψιμο της γραμμής στη μέση.
  • Την περιοχή μας προσεγγίζει και το 831 (Πειραιάς – Αγία Βαρβάρα) το οποίο κάνει τέρμα επί της πλατείας Παπάγου. Η γραμμή αυτή μπορεί να επεκταθεί έως το Αττικό νοσοκομείο με διέλευση από τον σταθμό του Μετρό της Αγίας Μαρίνας.
  • Να δοθούν πέντε μίνι λεωφορεία από τον ΟΣΥ στον Δήμο μας που θα λειτουργούν με ευθύνη του Δήμου και θα υπάρχει σύνδεση Αφαίας – Δάσους και νεκροταφείο Σχιστού με την Αγία Μαρίνα. Το Δαφνί εξυπηρετείται με το 811 αλλά και από την εθνική οδό με Α16 – 866 – 876 όπως και η Αφαία.

Ο Βαγγέλης Ντηνιακός δεσμεύθηκε ότι από τη θέση ευθύνης που κατέχει θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια προς όλους τους αρμόδιους φορείς (Δήμο, ΟΑΣΑ, Υπ. Μεταφορών, βουλευτές όλων των κομμάτων της Β΄ Αθήνας) θέτοντας τους προ των ευθυνών τους προκειμένου να υπάρξουν άμεσα αποτελέσματα για την αναβάθμιση των συγκοινωνιακών γραμμών και την εξυπηρέτηση των Χαϊδαριωτών.


Advertisements